بازدیدها: 136

۱- برای استفاده از خدمات اینترنت وایرلس فـــرانـــت باید چیکار کنیم ؟

  1. ابتدا باید در قسمت مشترک ما شوید ثبت نام کنید در این مرحله شما باید مشخصات فردی خود را وارد کنید و برای ما ارسال کنید بعد از ارسال مسئولین فروش با شما تماس می گیرند.
  2. در این مرحله ما درخواست شما را بررسی و بر اساس موقعیت شما دستگاه های مورد نیاز را معرفی و اعلام هزینه می کنیم .
  3. بعد از واریز هزینه و خرید تعرفه مورد نیاز نیروی پشتیبانی جهت نصب و راه اندازی در موقعیت حاضر می شود.

۲- چگونه می توانم از سرویس های فـــــرانت مانند وب سرور استفاده کنم ؟

  1. اگر شما به شبکه اینترنت فــرانـت متصل باشید می توانید از خدمات ما استفاده کنید در غیراینصورت خدمات برای شما قابل رویت نمی باشد.
  2. جهت درسترسی به وب سرور می توانید در قسمت بالای سایت “خدمات ما” تمامی سرویس های تحت شبکه فـرانـت را مشاهده و استفاده کنید.
  3. توجه داشته باشید که خدمات تحت شبکه ما کاملا رایگان بوده و بابت دریافت فیلم ها و … از شما هزینه ای دریافت نمیشود.

۳- به غیر از سایت شرکت راه های ارتباطی دیگری دارید ؟

بله ، شما می توانید از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید .
  • ۰۹۱۷۱۸۲۷۹۲۸
  • ۰۹۱۷۸۹۴۷۴۴۸
  • ۰۷۱۵۲۷۸۲۸۸۲
همچنین می توانید از طریق شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام با ما در تماس باشید

۴- آیا سایت شرکت بروز رسانی می شود یا جهت اطلاع از سرویس ها باید تماس گرفت ؟

بله ، ما سایت را به صورت روزانه بازدید و بروزرسانی می کنیم و مشتریان می توانند در انتهای سایت قسمت آمار آخرین بروز رسانی را مشاهده کنند.

۵- آیا در روزهای تعطیل پشتیبانی شرکت پاسخگو هست ؟

بله ، پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته می باشد و مشتریان از طریق راههای ارتباطی می توانند با ما در تماس باشند.